-
-
647 m
111 m
0
7,1
14
28,4 km

Vista 1745 veces, descargada 3 veces

preto de Mondoñedo, Galicia (España)

GAL.: Saída de Mondoñedo pola estrada CP-3106 á que se accede desde a travesía Carlos Folgueira preto da Igrexa de Nosa Señora dos Remedios e que nos levará polos núcleos de Rego de Cas, Cesuras, San Cristobo e Zoñán a través dunha fermosa paisaxe que vai deixando o val para adentrarse nun singular escenario onde os piñeiros, prados, árbores de ribeira, brañas e grandes rochas, dan marco ao gando que pace nestas terras en libertade.
No núcleo de Estelo (km.10) colleremos o desvío a Tronceda-Fraga Vella a través do cal, despois de pasar o río e deixar o cemiterio a man dereita, veremos o desvío á Fraga (km.13). Podemos continuar co vehículo 1,9 km por un camiño de terra ata o inicio da ruta circular que se recomenda facer a pé ou en bicicleta. (RUTA SENDEIRISMO 02 FRAGA VELLA) .
Para regresar a Mondoñedo, proponse voltar á estrada que traíamos (1,9 km) e continuar agora cara a Tronceda. Antes de acceder a ese núcleo, colleremos un desvío á dereita que nos levará, tras cruzar o río, ata un Miradoiro con fermosas vistas. 2,5 km mais adiante, veremos desde a estrada a man esquerda, o “Canal” -que alimentaba unha antiga central eléctrica- desde cuxo entorno se accede por un sendeiro ao “merendeiro” antigamente moi visitado. Continuando, a dous quilómetros, atopamos o desvío a man dereita que nos levará, polas aldeas de Seivane e Valiño, de regreso a Mondoñedo saíndo xusto fronte ao antigo cemiterio da cidade.

CAST.: Salida de Mondoñedo por la carretera CP-3106 a la que se accede desde la travesía Carlos Folgueira cerca de la Iglesia de Nuestra Señora de los Remedios y que nos llevará por los núcleos de Rego de Cas, Cesuras, San Cristobo e Zoñán a través de un hermoso paisaje que va dejando el valle para adentrarse en un singular escenario donde los pinos, prados, árboles de ribera y grandes rocas, dan marco al ganado que pace libre en estas tierras.
En el núcleo de Estelo (km.10) cogeremos el desvío a Tronceda-Fraga Vella a través del que, después de pasar sobre el río y dejar el cementerio a mano derecha, veremos el desvío a la Fraga (km.13). Podemos continuar con el coche 1,9 km por un camino de tierra hasta el inicio de la ruta circular que se recomiendo hacer a pie o en bicicleta y que está descripta en la RUTA SENDEIRISMO 02 FRAGA VELLA .
Para regresar a Mondoñedo, se propone hacerlo por la carretera que traíamos (1,9km) y continuar pero ahora, hacia Tronceda. Antes de acceder a este núcleo, cogeremos un desvío a mano derecha que nos llevará, tras cruzar el río, a un mirador con hermosas vistas. 2,5 km mas adelante, veremos desde la carretera a mano izquierda el "Canal" -que alimenta a una pequeña centra hidroeléctrica-. Continuando, a 2 kms. llegamos el desvío a mano derecha que nos llevará por las aldeas de Seivane y Valiño de regreso a Mondoñedo, saliendo justo frente al antiguo cementerio de la villa.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta