-
-
624 m
113 m
0
7,9
16
31,42 km

Vista 2178 veces, descargada 5 veces

preto de Mondoñedo, Galicia (España)

GAL.: Distancia do percorrido circular total en coche: 31,4 km.
Distancia do percorrido ata o Pico do Padornelo e regreso a Mondoñedo polo camiño da calzada, 15,4 km.
Saída de Mondoñedo pola Avenida de Bos Aires para continuar pola estrada LU-124 dirección Meira que nos levará nun ascenso de 7 quilómetros ata a parroquia de Lindín deixando ao paso femosas vistas do val coa cidade arroupada nun abrazo polos montes contiguos.
En Lindín colleremos á esquerda no cruce que da acceso a estrada de Santo Tomé (Lourenzá) para xirar novamente á esquerda uns 50 metros adiante. Este camiño nos levará en 3 quilómetros ata o Pico do Padornelo con fermosas vistas panorámicas que nos días claros permiten contemplar incluso a beleza da ría de Foz.
Podemos voltar a Mondoñedo polo mesmo camiño ou por outra alternativa mais rápida: xa no cruce de Lindín, teríamos que coller a estrada que sae xusto de fronte, atravesando a LU-124, para continuar recto por esta vía asfaltada e estreita -coñecida como “a calzada”- que baixa en gran pendente ata a cidade a 2,5 quilómetros.
Podemos tamén continuar o paseo pola LU-124 e desviarnos na LU-125 dirección Meira, para coñecer a zona da Fraga do Río Seco e o marco incomparable do “Campo do Oso” onde todos os anos a finais do mes de xuño ten lugar a tradicional rapa das bestas, cita ancestral entre o home e os cabalos salvaxes que habitan estes montes das parroquias de Santa María Maior (Mondoñedo) e Santa María de Bretoña (A Pastoriza).

CAST.: Distancia del recorrido circular total en coche 31,4 km. Distancia del recorrido hasta el "Pico do Padornelo" y regreso a Mondoñedo por el camino de la calzada, 15,4 km.
Salida de Mondoñedo por la Avenida de Buenos Aires para continuar por la carretera LU-124 dirección Meira que nos llevará en un ascenso de 7 kms hasta la parroquia de Lindín dejando a su paso hermosas vistas del valle con la ciudad arropada en un abrazo por los montes contíguos.
En Lindín cogeremos a la izquierda en el cruce que da acceso a la carretera de Santo Tomé (Lourenzá) para girar nuevamente a la izquierda unos 50 metros más adelante. Este camino nos llevará en 3 kilómetros hasta el Pico del Padornelo con hermosas vistas panorámicas que en los días claros permiten contemplar incluso la belleza de la ría de Foz.
Podemos regresar a Mondoñedo por el mismo camino o por otra alternativa más rápida: ya en el cruce de Lindín, tendríamos que coger la carretera que sale de frente atravesando la LU-124 para continuar recto por esta vía asfaltada y estrecha -conocida como "a calzada" que baja en gran pendiente hasta la ciudad a 2,5 kms. Podemos sino continuar el paseo por la LU-124 y desviarnos en la LU-125 dirección Meira, para conocer la zona de la "Fraga do Río Seco" y el marco incomparable del “Campo do Oso” donde todos los años a finales del mes de junio, tiene lugar la tradicional "Rapa das bestas", cita ancestral entre el hombre y los caballos salvajes que habitan en estos montes de las parroquias de Santa María Mayor (Mondoñedo y Santa María de Bretoña (A Pastoriza).

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta