• Foto de Avenc Nou de les Alzines (-155) i Petit de les Alzines

Fecha de realización diciembre 2019

1,9
3,9

preto de La Barceloneta, Catalunya (España)

Avenc Nou de les Alzines.

Veï del conegut avenc Gran de les Alzines. Aparquem una centena de metres més endevant.

Seguim el corriol i en 2 minuts estem a la dolina a on es sitiuen les boques del Nou i el Petit de les Alzines, separades a pocs metres l'una de l'altre.

Està equipat amb químics, parabolts i espits.
El primer tram és "juguetón"... s'ha d'anar en compte degut a que les parets semblen ganivets. Es fàcil donar-se un cop. Arribem fins -40.
Aquí canvia l'avenc.
Desprès d 'una desobstrucció va aparèixer el Pou "Yu-yui". Pou de 60 m ample i bonic.
Amb 4 fraccionaments i un desviador a uns 10m de la capcelera, arribarem a la seva base.

Comentar que aquest avenc te molta caiguda de pedres. L'he fet 2 cops i les 2 vegades he rebut pedrada. Aquesta última em va enganxar a mig pou del yu-yui un projectil de considerable tamany... porto un blau verdòs que m'ocupa mig braç... o sigui que... molta, molta precaució!

Material fins base "yu-yui"
30 moscates
1x70m (fins capcelera yu-yui)