Tiempo en movimiento  2 horas 39 minutos

Fecha de subida 18 de noviembre de 2017

Fecha de realización noviembre 2017

Vista 76 veces, descargada 0 veces

preto de Akdamlar, Antalya (Türkiye)

Çakırlar - Geyikbayırı Josito camping - Doyran göleti - Aşağı Karaman - Döşemealtı İtfaiye eğitim alanı - Uncalı

Çakırlardan Josito camping'e giden oldukça kötü bir arka yol su geçişiyle camping'e bağlanıyor.

Camping'den anayoldan dönüp Doyran göletine patikadan inerek devam ettim. Motora hakim değilseniz denemeyin ayrıca patikata kırmızı sarı işaretler var bunlar takip edilmeli zira ben ana yola bağlanınca yolu uzatıp tekrar köy içine girip oradan gölete gittim.

Göletin etrafından gezip bazı çıkmaz yollardan geri dönüp aşağı Karaman köyünün arka tarafına geçtim.

Buralarda yollar gene çok kötü ve Karaman çayı geçişi motorla geçtiğim yer hariç imkansız gibi.

Birde buralarda Kapuz Boğazı var ama bulamadım bu gezide.

Son olarak Döşemealtından Antalya'ya döndüm.
Buraya girmeyin sonu çıkmıyor sadece manzara güzel.