Descargar

30 de septiembre de 2015

septiembre 2015

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Junqueiras, Galicia (España)

A primeira saída da 14ª tempada do grupo de sendeirismo O Souto do Vello transcurre por parte do sendeiro de gran percorrido GR 58 "Sendeiro das Greas". Son en torno a 23 km dos cales 15 discurren polo trazado do GR. Existe un treito precioso por un camiño de uso tradicional entre Cuartos de Borbén e Sequeiros que desgraciadamente está bastante cheo de auga (mesmo nalgún punto parece o camiño convértese nun pequeno regato), como consecuencia de que as augas empregadas antigamente no regadío de campos están prácticamente "perdidas" polo desuso. Máis adiante veredes que o track toma unha pequena derivación hacia o lugar onde se "venera" o chamado Santo Aparecido, unha estrana escultura de granito de orixe descoñecida e cuxa festa (pagana) celébrase o último domingo de agosto. No entorno onde se atopa esta pequena estatua, existe un petróglifo sobre unha rocha prácticamente a nivel do chan na que se poden observar motivos abstractos (círculos e coviñas).Neste lugar poderemos repoñer líquido pois hai unha fonte con auga moi fresquiña. O ascenso ata o cumio do Galleiro é relativamente cómodo por pistas forestais pero non deixa de ser un ascenso tendido cun desnivel de 300 metros dende a aldea do Galleiro ata o propio cumio a 744 metros de altitude co cal hai que tomalo con certa calma. As vistas dende alí son espectaculares e en días con boa visibilidade pódese observar dende a serra do Suído ata o Barbanza. Despois de alcanzar o cumio tomamos o regreso por pistas e cortalumes que nos levarán, por algún treito coincidindo novamente co GR 58, ata a aldea de Nespereira onde nos espera o autobús.

Caseta Vixiancia Forestal

Sitio relixioso

Cruceiro de Cuartos de Borbén

Cima

Cumio do Galleiro (744 m)