Tiempo en movimiento  19 minutos

Fecha de realización noviembre 2018

0,3
0,6

preto de Sidamon, Catalunya (España)

La Fita Alta es troba inclòs al repte dels 100 cims de la FEEC

HI HA CAP FONT O AIGUA : No
ALTITUD: 289m.

CATALÀ
Curta caminada per ascendir al cim de la Fita Alta, situada entre els municipis de Sidamon i Torregrossa.
Trajecte sense cap tipus de dificultat i fàcil de trobar ja que veiem el cim en tot moment.
Al cim trobarem un pal de telecomunicacions i un vèrtex geodèsic.
Aprofitem el recorregut per visitar unes excavacions del poblat ibèric del Tossal de les Tenalles, al qual no es pot accedir per estar tancat i només podem albirar unes petites ruïnes des de fora.
Després vam tornar pel mateix camí fins al cotxe.
BON CAMÍ 🌍

CASTELLANO
Corta caminata para ascender a la cima de la Fita Alta, situada entre los municipios de Sidamón y Torregrossa.
Trayecto sin ningún tipo de dificultad y fácil de encontrar ya que vemos la cima en todo momento.
En la cima encontraremos un poste de telecomunicaciones y un vértice geodésico.
Aprovechamos el recorrido para visitar unas excavaciones del poblado Ibérico del Tossal de les Tenalles, al que no se puede acceder por estar vallado y solo podemos vislumbrar unas pequeñas ruinas desde afuera.
Luego regresamos por el mismo camino hasta el coche.