• Foto de 2012-09-22 Serra de Queixa - monte Seixo

Fecha de subida 23 de septiembre de 2012

Fecha de realización septiembre 2012

6,7

preto de Chandreja, Galicia (España)

Here you have a moderate path starting from the Chandrexa's dam to arrive Seixo mountain summit which is 1.707 meters high above sea level. It was a sunny day but with a lot of wind. The views of the mountains "Serra de Queixa" are spectacular. This could be a circular path starting in the village of Chandrexa but we decided to start near the dam to avoid 1 hour of road. To end a great day, we have a dinner at "Casa Gerardo" in Chandrexa de Queixa.

Aquí tendes un sendeiro de dificultade moderada que comeza dende o encoro de Chandrexa ata facer cumio no monte Seixo a 1.707 metros de altitude. Foi un día moi soleado pero con moito vento. As vistas da Serra da Queixa son espectaculares. Podería ser un sendeiro circular se comezaramos dende a vila de Chandrexa pero decidimos iniciar a andaina cerca do encoro para evitarmos unha hora de camiño por estrada. Para rematar un día impresionante, ceamos en "Casa Gerardo" en Chandrexa de Queixa.
1.707 metros
Moi boa xente. A comida exquisita e abundante.