3,7
7,3

preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

(08-07-17) Boa. De Juadalupe a Quistiláns.
Ruta moi boa de faser por pistas e camiños. Unha primeira parte por parques de Compostela e baixando pola beira do rio Sarela hasta empatar co camiño a Fisterra.
Sejímolo hasta chejar ao rejo de Roxos, baixamos pola súa beira, crusamos a carretera de Noia e imos por camiños polo monte hasta O Souto, unhas penas impresionantes con petrojlifos incluidos. Dalí baixamos ao rio Sar e crusámolo por Ponte Cabirta, sejuramente da época medieval. Está medio derruída por unha enchenta nos anos oitenta e dela sale un camiño deses de pedras, de fai sentos de anos, dos que xa non quedan. De momento aínda se pode pasar, polo menos no verán, pero paréseme que vai durar pouco, porque seica os concellos de Ames e Santiajo están por trasladar a depuradora de Silvouta xusto aquí. Vaiapordiós, co ben que estaba alí... A ver si aínda estamos a tempo...
Salimos da sona do Souto, Ponte Cabirta e o seu camiño, e xa casi entramos en Quistiláns, fin da ruta. (Desde donde hai bus urbano a Santiajo)