• Video de A Casela-Pico A Legua-Catro Cabaleiros-Serra da Legua-O Caurel-Lugo-Galicia(España)
  • Foto de A Casela-Pico A Legua-Catro Cabaleiros-Serra da Legua-O Caurel-Lugo-Galicia(España)

Tempo  3 horas 29 minutos

Coordenadas 1965

Fecha de subida 17 de enero de 2016

Fecha de realización enero 2016

3,3
6,5

preto de Casela, Galicia (España)

Sábado, 16 de xaneiro de 2016. Serra dá Trapa - Pico A Legua - Os Catro Cabaleiros
O Curel
Espazo natural que forma parte do LIC Ancares-Courel, que engloba a serra do Courel, e outros macizos montañosos periféricos: serras do Piornal e Rañadoiro, ao norte; Oribio, Lóuzara e A Trapa, ao oeste; e Biduedo, Os Cabalos e Cereixido, ao sur. Val de Visuña-Formigueiros.
Visitar a Serra dá Trapa de perfís orográficos suaves cara ao norte e abruptos cara ao sur, no val do Lóuzara. Situada entre Folgoso do Courel, O Incio, Samos e A Pobra de Brollón. Zona de gran actividade mineira (ferro), polo cara sur da Serra dá Trapa, denominada Pena Redonda. A súa principal altura é A Legua 1.301 metros de altitude e lugar de localización do vértice geodésico Legua.
Esta paraxe, con vistas panorámicas fermosas, é coñecido O Pico dos catro Cabaleiros ou Pena dos Catro Cabaleiros, lugar de encontro dos Cabaleiros das Xurisdicións da Pobra do Brollón, Fogoso do Courel, Samos e O Incio. Parece sernque estes encontros continúan con aires festivos, representados pola autoridade municipal.
Día frio (-3º) con moitísima xeada, pero de sol radiante. Inicio na Casela pertencente á parroquia de San Xosé de Santalla do Concello de Samos. Estamos próximos á divisoria do Incio e Samos. Un pouco máis de trece quilómetros fantásticos.