Descargar

7 de diciembre de 2020

diciembre 2020

Envía a tu GPS

Descarga rutas de Wikiloc directamente a tu Garmin, Apple Watch o Suunto.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Envía a tu GPS Envía a tu GPS
Sé el primero en aplaudir

preto de Reigosa, Galicia (España)

Fixemos esta ruta o día 7 de decembro de 2020. Iniciamos a ruta desde o Parque Empresarial de A Reigosa, a carón da Subestación Eléctrica Transformadora.
Desde alí encaramos directamente a cima, situada a 547 m de altitude e situada a 2,5 km do punto de inicio. Logo, tomando dirección oeste, chegamos á Área Recreativa de Marcón, moi ampliada nos últimos meses e descendemos a unha pista que bordea a Serra da Fracha polo oeste e dá acceso a unhas canteiras de granito.
As vistas sobre o fondo das rías de Pontevedra e Vigo son moi boas, aínda que as nubes impiden por momentos a visión.
Chegados ao campo de fútbol de Taboadelo, xiramos á dereita (suroeste) e bordeamos por completo o Coto da Chan, nesta zona disfrutamos dunhas boas vistas sobre o val do Verduxo e as terras de Soutomaior..
A continuación, collemos a famosa GR 94 e, subindo unha longa recta, chegamos á capela do Cristo Rei , en Baltar. Alí repoñemos forzas neste día fresco, ventoso e chuvieiro.
Desde a capela collemos unha pista que, bordeando A Fracha polo nordeste, conéctanos coa estrada de subida ao monte, moi perto xa do remate desta ruta.