Descargar

15 de mayo de 2019

mayo 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Presqueiras, Galicia (España)

Recomendo facer esta ruta no sentido inverso ás agullas do reloxo. Esto é debido a que, inevitablemente, hai que facer un cortalumes e faise mellor neste sentido. O que sí se pode cambiar é o punto de saída. Pódese sair da Portela da Cruz, de Doade , de Santo Domingo ou dende a igrexa de Xigarza.
A ruta tén ríos e carballeiras pero tamén tén monte raso no que pega forte o sol. Algún tramo tén bastante humidade aínda neste tempo (Maio) pero transítase sen complicacións. Antes de chegar a Doade hai que atravesar un regto que sempre leva bastante auga. É doado pasalo por o lado inferior do cauce a través de unhos pelouros de herba que permiten o paso sen complicacións.