Tempo  7 horas 28 minutos

Fecha de realización noviembre 2013

5,9

Vista 1928 veces, descargada 36 veces

preto de Degrada, Galicia (España)

Ruta:
Campa da Braña (Degrada)-Cabanas Antigas-Deva-Campa de Brego-Golada da Vara-Campa de Tres Bispos-Campa da Braña

Saímos de Campa da Braña, por asfalto, en dirección a Cabanas Antigas.
Pasadas as últimas casas de Cabanas Antigas entramos en Chan de Penas e posteriormente As Reboleiras, para chegar ata o río da Vara.
Cruzado o río adentrámonos nos bosques de As Morteiras e do Monte Traseitos, para achegarnos ata moi cerca da aldea de Pando.
Un cambio de dirección alónxanos de Pando e fainos ir subindo a Serra das Maseiras en dirección a Casa de Abaixo e Deva (pequeno tramo de asfalto). Dende aquí e por un camiño empedrado achegarémonos ata a Campa de Brego.
Moi perto da Campa de Brego, na Golada da Vara, as alternativas son dúas:
- Subir suavemente por un sendeiro ata a campa de Tres Bispos e dende ahí, xa por pista ata Degrada (esta é a que aparece no track)
- Baixar por unha forte pendente ata Cabana Vella e logo subir ata a pista principal que une Degrada con Tres Bispos e dende ahí volver a baixar ata Degrada
  • Foto de Igrexa
Igrexa
Neste punto hai que presta atención para non equivocarse. - O sendeiro máis claro é o da esquerda, pero lévanos ata o río da Vara para cruzalo e saír a pista que une Cabana vella coa Golada da Vara - A senda que sube a dereita, é a correcta
Desvío a aldea de Pando
Sendeiro pola cordal
Aldea de Deva
Golada da vara

• Foto de jose armesto

jose armesto 02-ene-2015

Só fixen a parte de Campa da Braña a Pando, pero coñezo o resto. Espero repetila en primavera para ver o bosque no seu esplendor. Saúdos

• xanseoane 15-oct-2018

Correxido un erro na descripción da ruta: Ata hoxe non me dera conta que tiña escrito Golada da Trapa, cando en realidade é a Golada da Vara (ese punto no que falo de dúas posibles alternativas e que aparecía correctamente nomeado nos waytpoint).
    Increible que ninguén me correxira dende o 2013!!!
    Pois iso, autocorríxome.
    E por favor, si alguén atopa algún erro, que mo diga!