Tempo  7 horas 28 minutos

Fecha de realización noviembre 2013

5,9

Vista 1975 veces, descargada 39 veces

preto de Degrada, Galicia (España)

Ruta:
Campa da Braña (Degrada)-Cabanas Antigas-Deva-Campa de Brego-Golada da Vara-Campa de Tres Bispos-Campa da Braña

Saímos de Campa da Braña, por asfalto, en dirección a Cabanas Antigas.
Pasadas as últimas casas de Cabanas Antigas entramos en Chan de Penas e posteriormente As Reboleiras, para chegar ata o río da Vara.
Cruzado o río adentrámonos nos bosques de As Morteiras e do Monte Traseitos, para achegarnos ata moi cerca da aldea de Pando.
Un cambio de dirección alónxanos de Pando e fainos ir subindo a Serra das Maseiras en dirección a Casa de Abaixo e Deva (pequeno tramo de asfalto). Dende aquí e por un camiño empedrado achegarémonos ata a Campa de Brego.
Moi perto da Campa de Brego, na Golada da Vara, as alternativas son dúas:
- Subir suavemente por un sendeiro ata a campa de Tres Bispos e dende ahí, xa por pista ata Degrada (esta é a que aparece no track)
- Baixar por unha forte pendente ata Cabana Vella e logo subir ata a pista principal que une Degrada con Tres Bispos e dende ahí volver a baixar ata Degrada
Arquitectura religiosa

Igrexa

Cruce

Río

Regueiro do Barcal

Río da Vara

Atención desvío

Neste punto hai que presta atención para non equivocarse. - O sendeiro máis claro é o da esquerda, pero lévanos ata o río da Vara para cruzalo e saír a pista que une Cabana vella coa Golada da Vara - A senda que sube a dereita, é a correcta