Tempo  4 horas 17 minutos

Coordenadas 1385

Fecha de subida 29 de octubre de 2017

Fecha de realización octubre 2017

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
354 m
63 m
0
4,3
8,6
17,25 km

Vista 373 veces, descargada 11 veces

preto de Cortegada, Galicia (España)

Recorrido A que se corresponde con el tramo corto.
La Andaina de Cortegada tiene fecha fija, establecida; el último domingo del mes de octubre de cada año. Hoy fue la décima camiñada popular por tierras de Cortegada de Baños.
Desde mi punto de vista, se consolidará como la mejor andaina de la provincia de Ourense, tanto por su organización como por los recorridos singulares de estas tierras tan bonitas junto al río Miño.
Partimos desde la gasolinera (Rúa Fermín Bouza Brey) pasadas las nueve de la mañana en día que podríamos calificar de primaveral.
La organización nos presentaba dos recorridos A y B (corto y largo), común en su inicio para que cada caminante eligiera el desvío según sus deseos .
El recorrido realizado fue el corto desde Cortegada - Balneario - A Barca - Vao - A Eirexa - Seixomil y pabellón de Cortegada. Un poco más de 17 kilómetros fantásticos, con una organización exquisita, avituallamientos y comida. Es una casi una obligación acudir a Cortegada de Baños para caminar por sus tierras. ¡Felicitaciones!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Percorrido A que se corresponde co tramo curto.
A Andaina de Cortegada ten data fixa, establecida; o último domingo do mes de outubro de cada ano. Hoxe foi a décima camiñada popular por terras de Cortegada de Baños.
Desde o meu punto de vista, consolidarase como a mellor andaina da provincia de Ourense, tanto pola súa organización como polos percorridos singulares destas terras tan bonitas xunto ao río Miño.
Partimos desde a gasolineira (Rúa Fermín Bouza Brey) pasadas as nove da mañá en día que poderiamos cualificar de primaveral.
A organización presentábanos dous percorridos A e B (curto e longo), común no seu inicio para que cada camiñante elixise o desvío segundo os seus desexos .
O percorrido realizado foi o curto desde Cortegada - Balneario - A Barca - Vao - A Eirexa - Seixomil e pavillón de Cortegada. Un pouco máis de 17 quilómetros fantásticos, cunha organización exquisita, avituallamientos e comida. É unha case unha obrigación acudir a Cortegada de Baños para camiñar polas súas terras. Felicitacións!

Ver más external

Ruinas

A Barca-Pobo abandonado

Waypoint

A Eirexa

Waypoint

As Amarelas

refugio libre

Balneario de Cortegada

refugio libre

Balneario del Monte

refugio libre

Balneario do Monte

Información

Cortegada Casa Do Concello

Cortegada Casa Do Concello Cortegada, Ourense, ESP
amarre

Embarcadeiro

parquing

Inicio-Gasolinera

panoramica

Mirador de madeira

Waypoint

O Vao

Waypoint

Os Antóns

Edificio de interés

P. Deportivo-Comida con Callos e outros alimentos

Ponte

Puente

Waypoint

Rabiño Pq. San Bieito

Rabiño Pq. San Bieito Cortegada, Ourense, ESP
Waypoint

Regato da Fonte

Waypoint

Regato Do Fonte

Waypoint

Regato intermitente

Arquitectura religiosa

Santuario San Benito

1 comentario

  • Foto de o mosteiro

    o mosteiro 21-nov-2018

    He realizado esta ruta  ver detalle

    A repetir

Si quieres, puedes o esta ruta