Fecha de subida 22 de abril de 2018

Fecha de realización abril 2018

5,7

preto de Amoroce, Galicia (España)

Aproveitando o trazado da II Andaina de Celanova, organizada polo Concello o ano pasado, fixemos nos esta. Iniciámola no Castro de Castromao, situado a unha altitude de 732 m.

Continuamos por pistas e camiños cruzando o lugar de Arrabalde, atopándonos con algunha que outra carballeira moi poboadas. Agora sempre costa abaixo, chegamos a Pontegrande onde se atopa unha área de lecer con un paseo perfectamente coidado pola beira do río Arnoia.

Abandonamos o río, agora toca subida ata Vilanova dos Infantes entre veigas e piñeiros. Atopámonos a torre medieval, non podendo subir a ela por estar fora do horario estipulado.
Uns paseos polo pobo para desfrutar dos seus recunchos.

Agora, ata Celanova, quedan un par de quilómetros de costa arriba que nos leva a xantar no mesón O Forno.

Pola tarde, despois de visitar o mosteiro de San Salvador, continuamos a ruta. O primeiro que nos atopamos é unha cruz de pedra con altar, que nos proporciona unhas bonitas vistas da cidade.

Unha nova pendente nos leva a Coelia Nova, unha réplica do poboado castrexo.

E xa ao lado atópanse os restos do castro de Castromao, onde pola mañá iniciamos esta bonita ruta.

Apenas ten asfalto. Os camiños están perfectos para senderealos. É unha delicia pasar polos carreiros que cruzan as carballeiras que atopamos.

Tempo en movemento 6 horas 17 minutos, con unha media de 3,6 quilómetros hora.

Ao fondo Vilanova dos Infantes

Interior Mosteiro San Salvador

Mosteiro de San Salvador en Celanova

Mosteiro San Salvador

Panel informativo no asentamento castrexo