xano

Fecha de subida 29 de septiembre de 2016

Fecha de realización septiembre 2016

6,3

preto de Peñalba de Santiago, Castilla y León (España)

Durillo paseo dende Penalba de Santiago por os Aquilianos, a subida ata a Cabeza da Egua é das que fai adición, cresteando dirección A Guiana fermosísimo tramo con boas vistas, paisaxe abraiante, a subida A Guiana corta pero intensa tamén ten o seu, arriba unhas vistas espectaculares, chama a atención os restos de unha construción relixiosa, dende a súa parte traseira vista dos Doce Apóstolos, formación rochosa curiosa, baixada de vertixe e entrada no Val do Silencio, chegada a Montes de Valdueza, bonito pobo con restos de un mosteiro, San Pedro de Montes, parada na cantina, cervexa e a buscar a cova de San Genadio, outra vez subida competente pero recargando pilas na espiral, din que moi antiga e nun punto de importancia telúrica, baixada e nova subida ata a cova, relax e volta a Penalba, visita a igrexa, paseo por o pobo e cervexa con lacón para remate. Fíxoseme dura pero paga a pena.
2051MPicoTuerto
Arroyo Del Silencio
Cabeza de La Yegüa 2.142 m.
CEMENTERIO
Cueva de San Genadio
Espiral
HITO
La Guiana 1.840 m
Los doce apóstoles
Monasterio de Montes de Valdue
Silla de la Yegüa 2.011 m.