-
-
950 m
904 m
0
2,1
4,2
8,46 km

Vista 997 veces, descargada 3 veces

preto de Queixa, Galicia (España)

A Ferreiría no Río Queixa.
Sábado, 11 de febrero de 2017.
Seguimos en Chandrexa de Queixa, en la carretera circunvalación del embalse. La ruta comienza en el Puente de Santa Cruz, en la cola del embalse, caminando siempre al lado del río Queixa. Después de caminar casi cinco kilómetros llegamos a la aldea de A Ferrería (abandonada), aunque en los últimos tiempos tomado por los rebaños de ganado y empleado como asentamiento por los pastores. Quedan manifiestas señales aún en A Ferrería de por qué se llama de este modo. Son los vestigios de una antigua industria metalúrgica en plena sierra, una herrería.
Debemos regresar, quedando como asunto pendiente, la visita al pueblo de la Edreira, abandonado desde la Guerra Civil. Son casi siete kilómetros más. No hay tiempo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seguimos en Chandrexa de Queixa, na estrada circunvalación do encoro. A ruta comeza na Ponte de Santa Cruz, na cola do encoro, camiñando sempre á beira do río Queixa. Despois de camiñar case cinco quilómetros chegamos á aldea da Ferrería (abandonada), aínda que nos últimos tempos tomado polos rabaños de gando e empregado como asentamento polos pastores. Quedan manifestos sinais aínda na Ferrería de por que se chama deste xeito. Son os vestixios dunha antiga industria metalúrxica en plena serra, unha ferrería.
Debemos regresar, quedando como asunto pendente, a visita ao pobo da Edreira, abandonado desde a Guerra Civil. Son case sete quilómetros máis. Non hai tempo.

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta