Tempo  11 horas 54 minutos

Fecha de subida 18 de mayo de 2014

Fecha de realización mayo 2014

7,4

preto de Seoane, Galicia (España)

Saindo do colexio de Seoane esta ruta vaia a ferreiros de abaixo e desde ali subimos a penaboa pola arista , seguimos ao Pia apaxaro subindo pola arista ao primeiro cume e de alia as antenas descendendo pola pista hasta o Mallon dende onde vemos a laguna de lucenza.

Vamos hacaa as louseiras e atravesamos a devesa saindo a Boca da roguira , pista e subimos o formiguiros , a sida do Formiguiros facemola pola arista que ainda que ten tramos desbrozados non e doado seguir o sendeiro. asi hasta cruzarnos co camiño que ben da devesa haca o alto do couto , nos segumos desbrozando pola arista hasta baixar a Moreda ,esta parte de arista e de dificil orientacion mentras non est debrozada de todo , asi qui podedes baixar pola devesa hasta moreda. C
Dende Moreda collemos o sendeiro R3 do courel hasta o colexio de novo .

Unah amravillossa ruta nada facil

• krrt 18-may-2014

Mui dificil pero merece a pena

• Foto de guillediaz

guillediaz 18-may-2014

Aún la podemos liar algo más... y ya tengo la idea!
    jajajajajja

• Foto de courelao

courelao 19-may-2014

Con aparello GPS, é moi doado seguir o Track, totalmente intuitivo, salvo o último tramo de baixada a Moreda, logo de rematada a arista de Formigueiros , mellor acabar de baixar pola Devesa, polo camiño habitual. No punto máis dificil da arista de formigueiros, compre desviarse á esquerda da crista para poder destrepar