• Foto de As Neves,  pola beira do río Miño

Fecha de realización marzo 2014

4,4
8,8

preto de Liñares, Galicia (España)

En decembro do 2012, fixemos esta mesma ruta co grupo de Sendereando. Esta vez, como é a época, quixemos tomar a famosa lamprea no restaurante Casa Calviño en As Neves. Tanto a atención como o servizo e a calidade, sen dúbida, cualificámola de excelente.

Saímos do lugar de Bruñeiras, para xa a continuación comenzar a pequena ruta dos pescadores, na área de lecer onde se atopa a capela de Sta. Mariña, que nos levará pola beira do río Miño e con Portugal o outro lado, por estreitos camiños , onde abundan as pesqueiras, para atrapar as lampreas.

O que en decembro eran uns fermosos bosques, hoxe en día os atopamos totalmente queimados. Unha pena que tanto piñeiros como unha boa plantación de castiñeiros se encontren en ese estado.

Dende onde finaliza a ruta dos pescadores, continuamos por unha parte da ruta do requesón, feita no 2011, que nos levará ata o centro de As Neves, onde xantamos.

Pola tarde, facemos o resto ata o inicio de esta bonita ruta.