Tiempo en movimiento  2 horas 58 minutos

3,1
6,2

Vista 1 veces, descargada 0 veces

preto de Bakkalköy, İstanbul (Türkiye)

Aydos

1 comentario

• Barış Önlek 08-abr-2019

Bu rotayı kimse kullanmasın. Sebebi aşağıda yazdıklarım.

Rehber olmadığım bir gün, bir etkinlik grubu ile başladığım yürüyüşe; nereden katıldım bu etkinliğe diyerek söylene söylene 7.5km boyunca stabilize yoldan 1 - 1.5km hızla kağnı arabası kıvamında, sohbet ederken bağıran çağıran 20 kişilik bir katılımcı grubu ile yürüdük, neredeyse hiç susmadılar ne doğayı dinleyebildik nede kafamızı. Başımızdaki rehber zaten hayattan soğumuş ruhlar aleminden bir kişilikti. Bir yürüyüşte olmaması gereken tüm olumsuz koşullar bu yürüyüşteydi.

7.5km kadar rehbere ve gruba tahammül ettikten sonra rehbere ben gidiyorum diyerek spontane yol izleyerek gruptan uzaklaştım. Bir süre daha zorunlu olarak stabilize yoldan devam ettikten sonra patika bulup göl kenarına indim. Gölün biraz geçtikten sonra bir ağaç altında çay kahve molamı verip kafa dinledikten sonra çalı diken vs. demeden daldım ormanlık alana (bu alanların bir kısmı normal yürüyüş için uygun değildir aşırı çalılık ve dikenliktir). Grupdan ayrıldıktan sonra 5km benim için çok keyifli geçti fazla vaktim olmadığı için son 1km yola yakın yürüdüm.

Eğer doğada yürüyüş yapacaksanız stabilize yollardan eziyet çekerek yürümenin hiç bir anlamı yok. Bu tarz etkinlikler açmayın veya yürümeyin ya da etkinliğe katıldıysanız rehberi uyarın adam gibi patika/orman içi yoldan yürütsün. Tamamen vakit kaybı ve eziyetten başka bir şey değil. Rotaları iyice araştırıp insanlara doğa yürüyüşünde beklentilerini karşılayacak şekilde orman içi, patika, su geçişi vb. rotalar ile hizmet verin. Hayatım boyunca doğada vakit geçirdim yürüyüşler kamplar vs. yaptım. Doğada vakit geçirmek dendiğinde stabilize yoldan elindeki saçma sapan rotayı takip ederek millete eziyet çektirilmez.

Si quieres, puedes o esta ruta