Descargar

14 de octubre de 2014

octubre 2014

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir
-1 m

preto de Tenencia, Galicia (España)

Se sae de diante da Casa da Cultura de Boiro (marquesina Avda da Constitución) cara a Boliña por camiños, cruzanso un regato. Despois da Boliña hai unha pequena pero intensa subida para coller varias pistas por piñeirais. Sobre o Qm 5 chegase a Cubeliños onde está petroglifo das cabras e un cruceiro "tipo de Loreto". Despois vaise por carretera dirección a Neixón, todo pola costa, collense máis camiños por piñeirais e chegase ao castro de Neixón. Dende alí siguese por pistas e pasase por debaixo da autovía. Vaise un tramo á beira do río Grande. Percorremos uns 200 m pola estrada comarcal ac305 e collemos o sendeiro que vai paralelo ao río Brea. Antes de chegar a San Ramón collemos un desvío en dirección a Xiao, subida por carretera para volver a coller sendeiros por piñeirais ata Treito de arriba e dende alí a Sandrenzo onde volvemos a coller algo de asfalto,1 Qm. Collemos outro camiño polo monte que nos lleva á entrada do polígono empresarial de Boiro e dende alí baixada á Casa da Cultura.
Ruta circular de arredor de 18 Qm de dificultade media.