Tiempo en movimiento  3 horas 39 minutos

-7 m
4,9
9,8

preto de Bornalle, Galicia (España)

Bornalle _cabaña no Outeiro, Roteiro circular
Saimos da aldea de Bornalle cara o conxunto de horreos do Vilar, seguimos por un antigo camiño en non moi bo estado ata ter que cruzar o rego do Canle por riba dunhas pedras .
Comenzamos unha subida alternando asfalto con terra ata chegar a aldea de Pando , baixamos por carreteira ata cruzar o rio Rateira e subimos a aldea de Leston (parroquia de San Xian).
Seguinos por carreteira asfaltada para baixar a ver o Muiño de Leston de Arriba e as Pozas do Can Luoreiro ambas no rio Rateira .
Voltamos sobre os nosos pasos e comenzamos dende Leston de Arriba unha subida continuada e bastante pendente (nos optamos por subir polo corta lumes pero podese seguir polo camiño) , ata chegar a Cabaña do Outeiro, unha construcción de pedra que sirve como refuxio e con unhas vistas privilexiadas sobre a ria de Muros -Noia.
dende ahi iniciamos un longo descenso sempre sobre pista de terra ata chegar a carreteira de Muros -Noia dende ali voltamos por asfalta ata o punto de partida , non sin ver antes o impresionante conxunto de horreos de Bornalle.