Tempo  2 horas 42 minutos

Fecha de realización enero 2018

1,8
3,7

preto de Castro Caldelas, Galicia (España)

Segundo tramo de la senda denominada Bosques máxicos de Castro Caldelas. Interesente recorrido que nos lleva al mosteiro de San Xoan de Camba. Otra derivación es a la Devesa A Caroceira o tambien llamada Pozo dos Cabalos.
Un pequeño tramo de la ruta recientemente señalizada no la realizamos porque el río Edo iba muy caudaloso y no pudimos cruzar, por lo que retrocedimos para hacer una variación muy pequeña del recorrido oficial.
El actual recorrido nos lleva por las piscinas (área fluvial Ponte das Tábos) que todavía existe, para continuar por la senda fluvial del río Edo y por una zona de molinos.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Segundo tramo da senda denominada Bosques máxicos de Castro Caldelas. Interesente percorrido que nos leva ao mosteiro de San Xoan de Camba. Outra derivación é á Devesa A Caroceira ou tambien chamada Pozo dous Cabalos.
Un pequeno tramo da ruta recentemente sinalizada non a realizamos porque o río Edo ía moi caudaloso e non puidemos cruzar, polo que retrocedemos para facer unha variación moi pequena do percorrido oficial.
O actual percorrido lévanos polas piscinas (área fluvial Ponche dás Tábos) que aínda existe, para continuar pola senda fluvial do río Edo e por unha zona de muíños.