1,7
3,4

preto de La Peral, Asturias (España)

Doada e bonita ruta por las Brañas de Mumian (brañas e o nome que reciben as zoas chans da montaña onde os pastores solían levar o gando a pastar no veran).
O ser lineal teríades que deixar un coche o final da mesma. No pobo de Coto.
A senda comenza nun pequeno aparcamento que hai no Llamardal, antes de chegar o pobo de "El Puerto". Ahi comenza unha subida nom moi empinada pero si, constante que nos vai levar en dous kilometros ata a zoa das brañas, onde imos visualizar os "Teitos" construcions asturianas cun gran tellado feita de Xestas onde os pastores vivían na epoca de veran mentres coidaban o gando.
Dende as brañas ata el Coto, onde remata a ruta e todo baixada. O comenzar o descenso, incorporamos unha pequena subida a unha cima chamada El Molinón con 1487 mt, dende onde se visualiza unhas marabillosas vistas a todo Somiedo. A subida faise por un sendeiro nom moi ben marcado por onde se meten os animais.
Nom e necesario subir. Con continuar polo camiño (que está perfectamente marcado é mais que suficiente)