Tempo  5 horas 34 minutos

-7 m
3,6
7,3

preto de Camariñas, Galicia (España)

Camariñas é unha vila encravada no corazón da Costa da Morte moi coñecida polos seus encaixes de bolillos e que conta cun sendeiro homologado, o PR-G 38, Ruta da Costa da Morte.
Nós imos facer deste PR o seu primeiro tramo, fermosísimo, que partindo das ruínas do antigo Castelo do Soberano, no centro de Camariñas, levarános pola abrupta costa ata o que foi o primeiro faro de España con luz eléctrica, no Cabo Vilán.
Agora o noso roteiro afástase da costa e do PR-G para adentrarnos por zonas altas entre piñeirais e que según baixamos se converten en terras de labor.
Acadamos de novo a costa e polo litoral rematamos na vila mariñeira de Camariñas.

Vila da Costa da Morte.
Vereda que une Portocelo co Castelo do Soberano.
Ermida da Nosa Señora do Carmen, no centro de Camariñas.
Ermida no monte Farelo con fermosas vistas panorámicas sobre a Costa da Morte.
Antigas ruinas dunha fortificación na parte alta de Camariñas.
Punto de inicio do percorrido no Castelo do Soberano, no centro de Camariñas.
Pequeno faro ao carón do Castelo do Soberano.
Faro na Costa da Morte. O primeiro de España con luz eléctrica.
Núcleo rural en Camariñas.
Paseo litoral entrando en Camariñas.
Piscifactoría para o cultivo de rodaballo en Cabo Vilán.
Bosque de piñeiros por riba de Cabo Vilán.
Praia de fina area en plena Costa da Morte.

• Foto de javvaz

javvaz 17-sep-2013

Hice la ruta el domingo pasado con buen tiempo, las vistas son espectaculares. Merece la pena parar en la playa un rato para disfrutar de su arena blanca. Yo aconsejo hacerla con buen tiempo, durante el invierno es una zona con mucho viento y si llueve puede ser muy desagradable. Gracias por compartirla.

• Foto de jesussimon

jesussimon 17-sep-2013

Gracias "jvvaz" por tus acertados comentarios.
    Saludos de Suso.

• Foto de Carol R

Carol R 24-mar-2016

Escogimos esta ruta más corta (hay otra de 22 km, que sigue por la costa desde elnfaro y vuelve por el interior) dado que íbamos con niños. Fácil de hacer y de seguir. No soplaba nada de viento, se agradeció la vuelta por la sombra. Hay un árbol caído cortando totalmente el paso por el sendero a la vuelta, pasando O Cotariño. Fácil de salvar, fue la única incidencia que tuvimos.

• Foto de Mario Viña

Mario Viña 06-sep-2016

Hice la ida y vuelta pegado al mar, pero es preciosa, muy recomendable. Buen track

• anferval68 31-mar-2019

Paisajes de postal. Silencio.