Tiempo en movimiento  unha hora 17 minutos

Fecha de realización mayo 2019

1,8
3,6

preto de Trasmañó, Galicia (España)

Este era o percorrido da Caminhada que ía facer o CEIP O Pombal no fin de curso en xuño de 2019. Finalmente cambiouse por outro percorrido un pouco máis longo.
Vistas de Vigo e da Bahía de Vigo
Zona con varios petroglifos pero xa case non se poden ver ante o seu estado de deterioro.
Zona importantísima de petroglifos, furnias e mámoas algunhas delas ben senalizadas con carteis e información
Moi interesante para comprender o que foi esta zona na Idade do Bronce
Moitos podense ver a simple vista coa luz do día. Outros vense de noite con luz artificial.
Máis Petroglifos
Normalmente os Petroglifos atópanse cerca dalgún ponto importante de auga. Os arqueólos pensan que estes dous feitos gardan estreita relación. Aquí hai tambén un nacente de agua importante.
Magnífico parque de merendas no que se poden atopar restos de mámoas e furnias abandonadas entre as mesas.
Posiblemente o mellor mirador de toda a Bahía de Vigo
Panel xeral con todos os pontos de interés za zona
Por este camiño podemos ascender directamente ata os Petroglifos do Chan da Cruz pero perdemos os das Porteliñas que son moi interesantes
Toda esta zona está chea de restos de mámoas e furnias en estado de total abandono e destrución
Interesentísima zona arqueolóxica cuns Petroglifos moi elaborados
Pola esquerda podemos ascender â cota máxima de toda a serra que é o Monte Mirallo con máis de 400 metros sobre o nivel do mar
Moitos aínda son visibles a simple vista coa luz do día. Sen embargo a maioría están moi deteriorado por causa dos recurrentes incendios que teñen sofrido os bosques da zona.
Seguindo este cortamato podemos chegar directamente ata o Parque do Vixiador pasando polo Río Fondón pero perdemos a Mámoa do Rei e unha fonte de auga potable fresquísima
Det¡reita: Vixiador Esuqerda Ruta da Auga Frente: Castro de Negros
Todo o blsque que estamos atravesando é un importante xacemento de mámoas e furnias pero nun estado lamentable de abandono. É dificil atopalas entre a vexetación
A máis bonita de todas as da zona de Monte Penide.
Fresquísima e potable. Moita xente sube ata aquí para cargar garrafas de auga para beber porque dicen qué é moi boa para a saúde
Está practicamente destruida e ata pasaba un camiño polo medio. As vistas do Val de Redondela son preciosas co Monte Galleiro ao fondo
Por esta estrada podemos chegar à Mámoa do Rei que acabamos de pasar e ao Río Fondón
O Río Fondón nace perto do Paruq do Vixiador e aquí podemos ver algunha poza con rás e outro animais de poza-
Mámoa enterrada e protexida con bloques de granito para evitar posibles destrozos