Tempo  6 horas 3 minutos

Fecha de subida 6 de octubre de 2019

Fecha de realización octubre 2019

6,8

preto de Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Avui he fet la Caminada Internacional de Barcelona de 30 Quilometres, pels volta'ns de Santa Cugat del Vallès, La Floresta, El Parc de Collserola i Barcelona.
La Caminada Internacional és organitzada en Barcelona dins del Calendari de Caminades de la Internacional Marcheing Leage Walking Association (IML-WA) de la qual Barcelona és membre de ple dret, es realitza durant dos dies, pugent escollir entre diferents recorreguts de 20, 30 o 40 quilòmetres cada dia, cada Ruta està senyalitzada amb fletxes i cintes de plàstic d'un color, el VERMELL és el de 30 KM
La concentració comença en l'Auditori Cívic de les Cotxeres de Sants en Barcelona des d'on amb Autocar et porten fins al començament de la Ruta en aquest cas Sant Cugat del Vallès.
La Ruta comença en l'Estació de Tren del FCG en Sant Cugat del Vallès, transcorre pels carrers de Sant Cugat passant pel costat del Monestir (abadia benedictina composta de tres naus, tres absis, i un claustre, fou iniciat sota l'estil romànic i acabada en estil gòtic), La Floresta per entrar en l'interior dels camins i corriols de Collserola, seguint la senyalització en fusta de color vermell, passant per diferents Fonts i Masies restaurades i alguna dedica a la Restauració.
Destaca la zona de Santa Creu d'Olorda amb l'església parroquial de Santa Creu d'Olorda i el seu Restaurant, continuo per camins i pistes fins arribar a la Plaça Mireia coneguda com a Inici o fi del Passeig de les Aigües i pel ser Restaurant centre de reunió dels ciclistes i Senderistes.
L'entrada a Barcelona s'efectua pel costat de l'Hospital de Sant Joan de Déu, travessant el Parc de Cervantes, la Diagonal de Barcelona i ja en zona d'asfalt passem pel costat del Camp del Barça, el Palau Blaugrana i l'actual encara Mini Estadi.
Enfilem la recta final pel carrer Creu Coberta fins arribar a l'Auditori Centre Cívic de les Cotxeres de Sants punt final de la Ruta.
Lloc on se celebra la Festa de la Caminada amb actuacions musicals fins la clausura de la caminada.