• Foto de Ponte sobre o Rio Eume

Fecha de subida 14 de julio de 2019

Fecha de realización julio 2019

6,1

preto de Cabanas, Galicia (España)

Cabanas / Betanzos
Saímos da praia d´A Magdalena, seguindo o passeio marítimo, atravessa-se a ponte do séc. XIV que dá nome a Pontedeume, onde destaca a Torre da Homenaje do castelo dos Andrade.
A saída de Pontedeume faz-se pelo miolo da localidade, por ruas empedradas, numa subida acentuada.
Atravessa-se os lugares d’O Barro, A Xesta e Bañobre.
Entra-se no Minho após atravessar a ponte medieval sobre o rio Baxoi.
O ponto seguinte é Ponte do Porco, no estuário do rio Lambre e, daqui, chega-se à igreja de San Pantaleón das Viñas.
Depois, o caminho interna-se em Paderne, passando por Souto, Gas e A Rúa para continuar até à igreja românica de San Martiño de Tiobre e depois para o santuário de Nosa Señora do Camiño, mais conhecido como Os Remedios, atravessa o rio Mandeo e entra em Betanzos pelo Arco da Ponte Vella até chegar à Praça dos Irmáns García Naveira