preto de Monfero, Galicia (España)

[ESP] - GR55 - CAMIÑO A SANTO ANDRÉ DE TEIXIDO
El GR 55 es un uno de los caminos de largo recorrido que lleva a Santo André de Teixido, a través de cerca de 100km que transcurren por el interior de la provincia de A Coruña, desde Betanzos, hasta llegar al santuario.
Nosotros comenzaremos nuestro itinerario en el segundo tramo de dicha ruta, que parte de Monfero y continúa con las siguientes etapas: Monfero-A Capela (18,67km); A Capela-San Sadurniño (20,55km); San Sadurniño-Cerdido (21,54km); Cerdido-Santo André de Teixido (15,24)km.
Etapas a través de las cuales descubrir lugares de interés paisajístico, como el río Castro o el río Belelle; y también de gran valor patrimonial como el Mosteiro de Monfero y Mosteiro de Caaveiro en las Fragas do Eume, los restos del antiguo castillo medieval de Naraío, testimonio de la Revolta Irmandiña, o el Castelo de Moeche, perteneciente a la nobleza de los Andrade. Y es que el culto al santuario de Santo André viene de muy atrás, incluso antes que el del Camino de Santiago.

RECOMENDACIONES
Ruta grabada en octubre de 2017, todos los tramos del camino están transitables y perfectamente señalizados. La señalización es la homologada para rutas de gran recorrido, consiste en marcas rojas y blancas, pintadas sobre el terreno, o en postes de madera. Algunos tramos pueden sufrir algunas modificaciones en un futuro.
Recomendamos ir con ropa o chaleco reflectante para los tramos de carretera. También recomendamos llevar avituallamiento ya que hay tramos largos que discurren por pistas forestales / caminos, alejados de poblaciones y sin servicios.

CARACTERÍSTICAS TÉCNICAS (puntuación de 1 a 5)
- Estado de conservación del camino 4
- Apto para Bici 90%
- Nivel de balizamiento 4

[GAL] - GR55 - CAMIÑO A SANTO ANDRÉ DE TEIXIDO
O GR 55 é un dos camiños de longo percorrido que leva a Santo André de Teixido, a través de preto de 100 km que transcorren polo interior da provincia da Coruña, desde Betanzos, ata chegar ao santuario. Nós comezaremos o noso itinerario no segundo tramo da devandita ruta, que parte de Monfero e continúa coas seguintes etapas: Monfero-A Capela (18,67 km), A Capela-San Sadurniño (20,55 km), San Sadurniño-Cerdido (21,54 km) e Cerdido-Santo André de Teixido (15,24 km). Ao longo destes itinerarios, descubriremos lugares de interese paisaxística, como o río Castro o ou o río Belelle, e tamén de gran valor patrimonial como o Mosteiro de Monfero e o Mosteiro de Caaveiro, nas Fragas do Eume; os restos do antigo castelo medieval de Naraío, testemuña da Revolta Irmandiña, ou o Castelo de Moeche, pertencente á nobreza dos Andrade. E é que o culto ao santuario de Santo André vén de moi atrás, mesmo de antes que o do Camiño de Santiago.

RECOMENDACIÓNS
Ruta gravada en outubro de 2017, tódolos tramos do camiño están transitables, a maioría do tempo vai por pistas forestais, así que na época de chuvias, podemos atopar tramos con lama.
A sinalización está homologada como sendeiro de gran percorrido (GR), consiste nunhas pinturas vermellas e brancas, nuns postes de madeira ou no chan. Está en boas condicións.
Recomendamos levar comida/bebida xa que non hai servizos en todo o tramo, tampouco hai moitas fontes (marcadas no track).

CARACTERÍSTICAS TÉCNICAS (puntuación de 1 a 5)