Tempo  10 horas 8 minutos

Coordenadas 3588

Fecha de subida 11 de junio de 2017

Fecha de realización junio 2017

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
461 m
3 m
0
11
21
42,27 km

Vista 1605 veces, descargada 58 veces

preto de Noia, Galicia (España)

RUTA DE PEREGRINAXE MARÍTIMA DESDE 1147—
Iniciativa que pretende oficializar este camino, basado en documentación histórica que demuestra la utilización del puerto de Noia como vía de entrada de peregrinación hacia Santiago de Compostela.

«... El camino que se seguía para llegar desde el puerto de Noia hasta Santiago de Compostela era el mismo que recorrían los romanos que comerciaban con los productos que traían por mar y que después de desembarcar en el puerto del Tambre, se distribuían por el interior de Galicia. La calzada ascendía por Toxos Outos y pasaba por Sabugueiro, Costoia, Alto dos Carros, Luaña, Viceso, Brión, por las cercanías del castillo de Altamira en dirección a Aguapesada, Roxos y finalmente Santiago (Ferreira Priegue, F. 1988 (2). Desde Aguapesada el camino era el mismo que el que seguían los peregrinos que iban a Finisterre (Alonso Romero, F. 1993)».

La organización es inmejorable y el trato igual.


mas info : http://www.portus-apostoli.es/
nota, es ciclable en su totalidad,
Segundo o cartel explicativo da entrada : ” Da antiga capela téñense noticias do século XVII e estaba baixo a advocación de San Xoán e San Isidro e quizá fora Urraca de Pousada a súa fundadora. No século XVIII procedeuse a remodelación por Xoán de Samamed e outra xente”. No XIX fixéronse melloras e engadíuselle a sancristía e o adro. Tamén son de esas datas as tallas da Virxe de Lourdes, a Virxe do Rosario e o San Xoán. A capela amosa nave única con un pórtico na entrada de teito a tres augas e sostido por columnas de pedra apoiadas sobre un muro con bancos corridos. A fachada está feita de perpiaño de granito e ten no cume espadana para a campá que remata en frontón triangular con pináculos. O resto dos muros son de mampostería e o teito do edificio vai a dúas augas. A porta principal ten no lintel gravado un texto recordando a data da construción e o seu promotor. Fai uns meses roubáronlle a campá e arrincáronlle o pináculo esquerdo da fachada que está tirado no teito.

3 comentarios

Si quieres, puedes o esta ruta