Fecha de subida 17 de abril de 2009

Fecha de realización abril 2009

3,5
7,1

preto de Burbia, Castilla y León (España)

Rota dos Lagos de Burbia e a o Mostallar. Neste caso só intento xa que as intensas nevadas caídas días anteriores e esta mesma noite, fan que o camiño sexa complicado aínda que a pesar da neve pódese chagar ata a base do Mostallar polo antigo “Camiño dos galegos” senda que se empregada antigamente para pasar de León a Galicia pola cumbres. A rota ten dúas partes moi distintas; a primeira por un doado e precioso camiño que transcorre xunto o río Burbia, rodeado por un frondoso bosque con variedade de árbores destacando os castaños, os robles e sobre todo os acivros. Seguimos camiñando se atopamos unha segunda parte con máis pendente pero non menos atractiva na que ríos, fervenzas e pedras van debuxando o camiño de subida ata a cabaña que se atopa ao pé dos lagos. (yeyi)

• ana exposito 16-mar-2010

Hola, soy nueva aqui y esta ruta tiene buena pinta
    Me gustaria saber donde puedo encontrar una descripción para tener una pequeña guia

• Foto de xrosas

xrosas 17-mar-2010

Boas

Guía non temos pero moitas fotos, mapa, track para o gps,perfil...

Máis información en carreiros.es Si usas Firefox pulsa "ctrl+F" e busca mostallar.

correo electrónico

saúdos .

• Foto de ghaillic

ghaillic 14-may-2010

Parabens pola ruta, por favor,si queredes apoiar a creación do Parque Natural dos Ancares, visitade a nosa web

• Foto de VIELGRASS

VIELGRASS 27-jul-2015

Yo la he hecho en julio 2015, la ruta transcurre toda bajo robledal , sombra y agua disponible durante toda la ruta , perfecta para ir con el perro