• Foto de Cañón do Eume - Circular

Fecha de realización marzo 2013

2,2
4,4

preto de Teixido, Galicia (España)

Ruta con dificultade moderada, non polo esforzo a realizar pero si pola existencia dun par de puntos non aptos para os que teñen medo ás alturas (levounos exactamente 5 horas, con paradas, picoteo, fotos, etc.). Saímos do lugar de Teixido e ascendimos ata o Mirador do Eume (por certo hai mellor panorámica dende as primeiras rochas que atopamos que dende o mirador "oficial". Continuamos cara á presa pola parte máis alta cun camiño suave e sen complicacións (un paseo) ata chegar á Pena do Crego en que comezamos a baixar seguindo as marcas azuis nas penas. Despois de cruzar o regato de Morixoso seguimos baixando (hai algún paso con corda posta que pode ser moi útil se o terreo está mollado)ata chegar a unha pista. Baixando por ela atopámos unhas escaleiras que nos levarán á estrada da Presa. A baixada cara ao río faise por unhas escaleiras (¡ollo!, non tropezar cos ferros que quedan despois de cortar as defensas da baixada). Unha vez no río non hai máis que seguir a antiga canal da central de ventureira; nela hai un pequeno paso no que non existe a canal e hai que pasar axudado por un cable de aceiro anclado na rocha. Ao chegar á parte alta da central de Ventureira hai un pequeno paseo ata o Rego de Teixido (pozas cristalinas e fervenzas preciosas). Volvemos para atrás e collemos o camiño zizagueante que nos levará ata a estrada de Teixido. ¡Paga a pena!