Tempo  7 horas 32 minutos

Fecha de realización mayo 2019

3,1
6,3

preto de Guisando, Castilla y León (España)

Tipica e espectacular ruta que nos dá a coñecer o parque de Gredos.
Os Galayos (tamén coñecidos como O Galayar) son un conxunto de agullas graníticas entre os 2000 e os 2200 metros de altura situadas na Sierra de Gredos, unha subdivisión orográfica do Sistema Central en España. Atópanse na provincia de Ávila (Castilla e León)
A ruta de acceso máis curta ten o seu punto de partida na localidade de Guisando, subindo en coche ata a plataforma do Nogal do Barranco (1260 msnm),e desde alí ascender pola garganta dos Galayos un traxecto de 7 km cun desnivel de 900 m ata o refuxio Victory (a 1995 msnm).Desde o refuxio quédanos a subida a Míraa. Antes de chegar ao refuxio temos que extremar as precaucións no inverno porque é moi posible que nos fagan falta crampones e piolets porque existen varios neveros. Xusto antes de chegar ás zetas temos tamén a opción NON recomendada de subir pola APRETURA (alto risco de desprendimiento de rocas)
A volta facémola polo mesmo camiño