Descargar

25 de febrero de 2019

febrero 2019

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Sotillo de Sanabria, Castilla y León (España)

Ruta que parte de Sotillo de Sanabria, onde deixarémolo no coche na praza principal, o carón do cruceiro. A ruta, como todas as da zona está moi ben balizada con marcas en cor marrón, a metade de ruta podemos ampliala con unha alternativa que ascende aLaguna de Sotillo con marcas amarelas. A ruta é de dificultade física media, unha boa subida para comezar por bo terreo, quizáis con neve se torne en difícil, e dificultade técnica media, posto que a baixada hasta a férveda (cascada) e despois dela si exixe un pouco máis. Moi recomendable o uso de bastóns de trekking e en caso de neve raquetas e incluso crampóns para o descenso. A ruta visualmente é espectacular, sempre a través de bosques frondosos de castaños e a férveda magnífica, merece a pena.