• Foto de Cerdedo:Frei Martín Sarmiento-Río Seixo

Fecha de realización junio 2014

4,9
9,8

preto de Presqueiras, Galicia (España)

Coa unión destas dúas rutas: PRG-69 “Frei Martín Sarmiento” e “Admirando o Río Seixo” en Cerdedo, esta última realizada por MCMOLEDO, do grupo de Andainas Rías Baixas, conseguimos nós tamén realizar esta nova ruta.
É espectacular polo seu traxecto, non ten nada de asfalto, pola súa beleza, que facía que cada paso que dabamos máis nos gustaba.
A primeira parte facémola polas pistas do monte sen arboredo, aínda cando se apreciaba ao lonxe o que nos encontraríamos a continuación. Sempre rodeados de carballos, castiñeiros e piñeiros e demais árbores e arbustos autóctonos. E como non, o Río Seixo, sempre ao noso carón, ben atesourado e ruidoso que fai que o camiñar sexa marabilloso. No seu percorrido tamén se encontran os muíños que hoxe en día están en ruinas, posto que o seu traballo xa hai anos que o finalizaron.
En definitiva unha magnífica ruta, das mellores que levamos realizando.