Descargar

30 de diciembre de 2020

diciembre 2020

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir

preto de Noceda, Galicia (España)

A ruta empeza nun cruce de pistas asfaltadas perto de Iroite.
A ruta fai como dous aneis, o primeiro son sobre 14, 5 km e o segundo sobre 12, 7 km, en total son sobre 27,2 km. Pódense facer os dous aneis ou un so.
Primeiramente se pasa por varias mámoas e polas Chan do Barbanza, o último é a Arca do Barbanza (foto), despois vamos cara a base do monte Enxa e de aí dirixímonos cara o punto de inicio e facemos o outro anel, a parte chamada bordear Iroite, pasando por Lidón (hai un cacho do track que se pode prescindir del ao pasar Lidón - unhas catro casas- chegamos unha pista e millor tirar directamente á esquerda), despois por Casamea, vamos un tramo con vistas moi bonitas da ría de Muros e Noia e chegamos de novo ao punto de inicio.
A ruta é circular pero esquecinme de gardar a ruta ao chegar ao final e saen 2 km aproximadamente que están feitos no coche e non forman parte da ruta.
Ten bastantes kilómetros por pistas de terra algúns están ben e outros aburren un pouco, noutros tramos o camiño é estreito e hai algo de toxo baixo, convén levar pantalón longo. É unha ruta na que prácticamente non ten sombra.