• Foto de Circular Abuín - Sartaxes - As Cunchas - Brión - San Pedro de Vilas - Mirador - Abuín

Tempo  3 horas 43 minutos

Fecha de subida 1 de mayo de 2016

Fecha de realización mayo 2016

2,9
5,7

preto de Leiro, Galicia (España)

Ruta circular Abuín - Sartaxes - As Cunchas - Brión - San Pedro de Vilas - Mirador da forestal - Abuín.
Inicio bar Abuín cara a praia de Sartaxes. Dende Sartaxes á praia das Cunchas non existe camiño. A ruta é a través das rochas recortando a costa cunha perspectiva da Ría de Arousa moi fermosa. Seguimos pola praia do Porrón cara á carballeira D' Tán cara aldea de Brión. Parada na capela dos Desamparados, onde se rumorea que Castelao se inspirou no seu escudo: "DENANTES MORTOS QUE ESCRAVOS". Continuamos é empezamos a subir o monte do Corniño camiño de San Pedro de Vilas. Subida ó mirador. Aquí é de parada obligada as vistas da Ría de Arousa son fantásticas. Empezamos o descenso pola parte de Leiro. Durante o camiño nos acompaña unhas vistas da desembocadura do Ulla moi inspiradoras.