Descargar

25 de mayo de 2014

mayo 2014

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Codeseda, Galicia (España)

Baseándonos nunha das rutas que fixo Kincho, fixemos esta. Iniciámola en Codeseda para continuar ata chegar onde se celebra a famosa rapa das bestas; Sabucedo. Aquí podemos observar a súa fermosa carballeira coas instalacións do curro onde se celebra a festa no mes de xullo. Moi preto atopamos un cartel onde se indica o comezo da ruta dosmuíños de Vesacarballa, sobre 1,5 quilómetros de percorrido.
Seguimos a ruta e chegamos a Montillón, onde xantamos na única taberna que existe no lugar,Casa Verdura, onde nos atenderon moi ben. Si se quere comer, antes hai que encargala.
Despois de ter que cruzar un pequeno río, non moi caudaloso, con unhas pedras bastante escorregadizas, continuamos ata chegar o punto de inicio.
Os últimos tres quilómetros, aproximadamente, tivelos que facer por asfalto, o mesmo que en Montillón para chegar a taberna. O resto fai se por camiños, carreiros e pistas sen asfalto, polo medio das veigas de cultivo.

Barranco de Vesacartalla

Capela

CASA VERDURA-Montillón

N42.59896 W8.48720

Curro das bestas

Fonte na carballeira do curro