Tempo  9 horas un minuto

Fecha de subida 25 de mayo de 2019

Fecha de realización mayo 2019

5,1

preto de Forcadas, Galicia (España)

Roteiro circular pola bela e fantástica Serra de Queixa que parte e acaba na aldeia de Requeixo (Chandrexa, galiza). O mesmo percorre e ascende até os dous dos picos máis altos da zona: o Seixo (1706) e os Altos das Malhadas (1748), caminhamos por pista de terra divisando vales espectaculares: Requeixo, Aguadalta, Cerveira, Campos das Forcadas ou Aguacenza,... Um roteiro primaveril bem bonito para desfrutarmos da enorme beleza desta serra coberta de flora de todas as cores.

Este percurso é umha variante do trilho feito por Sendeourista: https://pt.wikiloc.com/trilhas-trekking/serra-de-queixa-o-seixo-17483838 a quem agradecemos a sua magnífica descriçom. Nós nom chegamos a Forcadas, a partir do Km 14, seguimos um caminho que aparece no mapa e que volta para Requeixo por Atueira despois de cruzarmos o regueiro dos Campos das Forcadas.

O GPS utilizado é o do meu telemóvel, e o mesmo dá outras altitudes para os dous ascensos feitos: +/- 50 mts diferença canto ao que marcam os mapas do IGN.

Saúde e bom caminho!
Requeixo visto do monte Arroxo.
Altos do Bidual
Seixo
Val do regato do Requeixo.
Descemos do pico Seixo até um curro de vacas e colhemos essa larga pista de terra que acaba na estaçom invernal do Cabeça Grande (Cabeça de Meda), por onde nom passaremos. Desta maneira iniciamos o segundo e último ascenso do dia por bom caminho de terra até os Altos das Malhadas (1748, altitude e nome segundo os mapas do IGN), passando antes polas Touças de Negredo. Daqui temos magníficas vistas ao val do Regato do Requeixo (esquerda) e do Val do Rio Cerveira e ao fundo a repressa do Cenza (direita).
Para chegarmos até Atueira, tivemos que cruzar o Regueiro dos Campos das Forcadas, e umha vez aqui, encontramos um caminho recém limpo e reaberto para o Trail de Chandrexa polas persoas organizadoras deste grande evento deportivo (https://www.facebook.com/CarreraChandrexaTrail/). O caminho desce até o moinho de Requeixo no Regueiro de Aguadalta (ou Rio grande, cando se une máis adiante co regato do Requeixo). Do moinho só nos falta 1 km para chegarmos de novo à bonita aldeia de Requeixo.
Ponte sobre o Regueiro de Aguadalta e moinho de Requeixo restaurado ao lado. Estamos a 1 km do fim deste roteiro circular. Antes de chegarmos aqui, zona de branha, atentos aonde pisamos que o terreo tem moita auga e podemos refrescar os pes antes de tempo : )
Um magnífico exemplar de Padrairo (Acer pseudoplatanus) com vários troncos e moitos anos adorna e embeleza o caminho que nos leva do moinho até a aldeia de Requeixo.