• Foto de Circular Fontefría Xiabre en Vilagarcia de Arousa

Fecha de realización enero 2014

3,9
7,9

preto de Cea, Galicia (España)

Tomando como referencia a ruta Fontefría-Encoro do Con en Vilagarcia de Arousa, fixemos esta circular ampliándoa ata a cima do monte Xiabre, con unha altitude de 641m., que o fai o mais alto, con diferencia, da zona. As vistas dende aquí son espectaculares, pero que hoxe non puidemos desfrutaras pola néboa que cubría toda a zona. Tamén existe un parque eólico.

Saímos do lugar de Castrogudín e seguimos as indicacións que existen e que nos levan ata a área de lecer de Fontefría, pasando polo encoro do Con. Continuamos ata o miradoiro na cima do monte Xiabre. Estes, aproximadamente, 6 quilómetros facémolos por unhas pronunciadas pendentes, sempre pola beira do rio Con, por camiños e carreiros con moita auga en algúns dos tramos. A baixada dende a cima do monte, facémola por devasas (cortafuegos) para evitar o asfalto que teñen as pistas, ata conectar de novo coas pistas forestais que nos levarán o inicio da ruta.
Apenas ten asfalto, toda a ruta transcorre por camiños, carreiros e pistas forestais.