• Foto de Circular pola Estrada - Monte Cabalar

Fecha de subida 18 de enero de 2014

Fecha de realización enero 2014

5,3

preto de Somoza, Galicia (España)

O trazado de esta ruta facémolo en base a que fixeron no ano 2011 como “ruta popular-Bikeestrada” polo que a maioría do traxecto transcorre polas pistas de BTT.
Iniciamos no lugar de Bargo, para comenzar un ascenso que nos levará ata a cima do monte Cabalar, onde no seu entorno atopámonos coas instalacións que existen da cooperativa Monte Cabalar. Nelas podemos ver animais como cabalos cos seus poldros, e tamén vacas. Esta gran extensión esta cerrada con arame para o gando, con varias cancelas que cruzamos sen ningún problema.
Dende a cima do monte temos unhas bonitas vistas que, con días claros, chégase a ver ata a ria de Arousa.
Xantamos na Estrada, no restaurante Don Juan. Pola tarde facemos o resto ata o lugar de inicio.
No ten a penas asfalto, descorre por pistas forestais e camiños que nesta época, e con tanta chuvia, están bastante anegados, o que fai que teñamos que desviarnos en algún tramo para poder pasar.