Descargar

27 de agosto de 2013

agosto 2013

Búsqueda por Zona de Paso

Encuentra rutas que empiecen o pasen por zonas concretas que tú elijas.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Búsqueda por Zona de Paso Búsqueda por Zona de Paso
Sé el primero en aplaudir

Vista 2008 veces, descargada 20 veces

preto de Ribarteme, Galicia (España)

Este circular iniciámolo no lugar de Mirenciños, no concello de As Neves. Aquí atopamos o sendeiro “Camiño dos Frades”, que segundo consta, era o trazado que seguía a Raíña Isabel de Portugal nos seus viaxes a terras portuguesas dende Castela.
Camiñamos un bo anaco por este sendeiro, cruzando as igrexas de Santiago e Santa Marta de Ribarteme, a capela de Pedriñas e de San Fíns, lugar mais alto de este percorrido (677m.), partindo de 70. Os primeiros 6 quilómetros transcorren por asfalto, aínda que con moi pouco tráfico. O resto por pistas forestais ata chegar preto de Cabeiras onde temos uns 3 quilómetros mais de asfalto. Xantamos moi ben no Mesón da Lamprea. Volvemos a iniciar a ruta outra vez polo medio do monte, por pistas de terra ata o inicio da mesma.
Bonitas vistas dende o alto, coa veciña Portugal enfrente.