Tempo  9 horas 20 minutos

Fecha de realización junio 2014

5,0
10,0

preto de Covas, Galicia (España)

Unión de dúas das rutas mais fermosas que nos atopamos por esta zona do Salnés. A primeira a PRG-170 (Ruta da Pedra e da Auga) que transcorre polos concellos de Ribadumia e Meis. A segunda a PRG-171 (Ruta do Río San Martiño) no concello de Meis.

O inicio facémolo dende a rotonda de Barrantes en dirección a igrexa de Santo André, para coller o inicio da ruta do Río San Martiño, iniciando unha suba que nos leva pola beira do citado río a través do monte Castrove. Facemos una anaco, ata chegar a Armenteira, polas marcas azuis existentes de unha andaina recente. Xantamos e continuamos agora baixando pola ruta da Pedra e da Auga que a facemos pola beira esquerda do río Armenteira, ata chegar o punto de inicio.
Conxunto escultórico de "Aldea Labrega" en pedra a beira do río Armenteira
Lugar da Armenteira
un dos 33 muíños que existen no percorrido
Un dos 33 muíños que existen no percorrido
N42.46451° W8.74128°
Parte do río máis próxima ao mosteiro