Tiempo en movimiento  2 horas un minuto

Fecha de realización mayo 2018

2,5
5,1

preto de Ourense, Galicia (España)

Pequena ruta moi interesante para facer dende a cidade do Ourense. Saíndo pola ruta do colesterol, atópase o núcleo de Reza onde nos chama a atención un pazo en total abandono, o portalón da finca e outras construcións con disitnto grado de poderío. A igrexa ostenta elementos de diferentes estilos, dende o románico ata o neoclásico, pasando polo barroco. A partir de aquí comeza unha importante subida que, tras salvar a Autovía a distinto nivel, nos leva cara as zonas altas dende onde podemos contemplar o val do Miño. Tras bordear unha urbanización nova da aldea de Requeixo, retornamos polo pequeno lugar da Barxa e, finalmente, O Erbedelo e Vistahermosa.
O trazado descorre por camiños e pistas ampras e limpas, non sendo un treito entre A Barxa e O Erbedelo en que a antiga carrilleira está reducida a un sendeiro, en calquera caso expedito.
Moi recomedable, en suma.
Realizada (con modificacións) a partir desta: https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/a-barxa-ourense-16714932