• Foto de Circular Río Sarela - Pedroso

Fecha de realización enero 2011

2,7
5,4

preto de Santiago de Compostela, Galicia (España)

Track filtrado 500 puntos. Este percorrido vai ao longo do río Sarela ata o Romaño. Despois sobe ata a Granxa do Xesto no Pedroso para voltar ao río Sarela xa preto da carballeira de San Lourenzo, outro punto de inicio bo.

• Foto de Pela.F.M.

Pela.F.M. 26-oct-2012

Hola, gustaríame saber si esta ruta está ben sinalizada ou si se necesita coñecer a zona, e o estado no que poden estar os camiños, si alguén a fixo recentemente. Grazas.

• Foto de OGolpe

OGolpe 31-oct-2012

Esta ruta é moi fácil de seguir dende a carballeira de San Lourenzo ata O Romaño e está limpa porque é bastante transitada e está proposta polo concello. O engadido ao monte Pedroso non está sinalizado, hai numerosas pistas na aba do monte é pode ser complicado seguilas, aínda que con un pouco de orientación unha vez que chegas case ao Romaño vas ascendendo e seguindo un trazado paralelo ao camiño de subida.

• Foto de Pela.F.M.

Pela.F.M. 10-dic-2012

Moitas grazas, fixemos a ruta a semana pasada, non sei si foi exactamente a misma que fixeches ti, pero si non foi moi parecida, e a verdade é que a disfrutamos moito, unha ruta moi recomendable tanto a parte do río Sarela como a subida o Pedroso.