Tiempo en movimiento  unha hora 32 minutos

Fecha de realización diciembre 2018

1,4
2,8

preto de Diomondi, Galicia (España)

A ruta comeza diante do cemiterio de Diomondi. Tras un primeiro tramo bastante chan deixamos atrás un pequeno núcleo de casas e comeza o descenso, por momentos bastante pronunciado, ó pobo de Belesar. Este descenso discorre por unha antiga vía romana, da cal as lousas son ben visibles. O descenso é a través de frondosas carballeiras, que ás veces deixaban entrever a paisaxe do encoro dos Peares, na Ribeira Sacra. Nós fixemos a ruta en inverno, polo que as árbores estaban peladas e as follas marróns cubrían o camiño. Sen dúbida a ruta en outono ou primavera ten que estar no seu máximo esplendor. Xa en Belesar, camiñamos un treito pola estrada dirección Chantada e voltamos por unha pista secundaria ata volver a enlazar coa mesma ruta dos Codos de Belesar, esta vez de subida. A subida, moi empinada, pode ser esixente para persoas maiores ou nenos pequenos. Por esta razón decidín catalogar a ruta como dificultade moderada. ¡Preciosa andaina!