Descargar

25 de agosto de 2014

agosto 2014

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Cordiñanes, Castilla y León (España)

23/08/14. Saimos de Cordiñanes, dando un paseo, parair quentando (PR-PNPE-16) para coller a Rienda un camiño excavado na pedra, cunhas caidas verticais impresionantes, que nos levará o máxico e impresionante bosque de faias de Asotín, continuando ata a Vega de Asotín.Seguimos subindo en diección Norte ata Collado Solano, ata escomenzar unha longa subida polas travesas de de Congosto que nos conduce a pendiente mais pronunciada (trepada) Gargayo Congosto e de ali o hotel das estrelas Collado Jermoso.
Unha ruta fermosa, pero dificil polo gran desnivel que hai que salvar e a dificultade de alguns tramos, para as persoas que sufren de vértigo (Rienda en cordiñanes e Gargayo Congosto). Non sendo perigosa, hai que ter máxima precaucion en ditos pasos.
A duracion da rota ven sendo de 3-5 h. A nos levounos 3,45 m.