Tiempo en movimiento  2 horas 10 minutos

Fecha de realización marzo 2020

2,8
5,7

preto de Covelo, Galicia (España)

Comeza no Covelo, no centro da vila, preto do Concello. Pretendía facer esta: https://gl.wikiloc.com/rutas-sendeirismo/a-via-mariana-por-covelo-46075811 pero a choiva (imprevista por descoido) obrigou a abreviar por estrada. O percorrido feito é moi interesante e, se cadra, queda para outro día completalo.
Vai por camiños despexados e, de todos xeitos, tiña unha pequena proporción de estrada. As paisaxes atravesadas son amenas e as aldeas bastante xeitosas e coidadas. Ao comezo ten bastante subida, pero nada que alguén minimamente preparado non poida camiñar.
Algún treito coincide coa "Via Mariana" un Camiño de Santiago (máis) que están tratando de establecer por aquí... Hai que levar GPS por tanto.
Se alguén se anima, que busque a de Jesussimon e que a siga.
parquing

Pontón

Canella

Ruta Mariana. Non coller

Seguir de fronte pola pista.

Esquerda

Pola dereita

Lago

Lagoeiro e dereita

O camiño está algado pero pásase polo campo. Logo seguir polo camiño da dereita, que tamén ten ben auga neste momento.

Depósito

Risco

Cruce e merendeiro

Atravesar a estrada. Sen sinalización. Logo hai un merendeiro con mesas.

Estrada

Un anaco pequeno de estrada.

Esquerda

Risco

Estrada PO-261

Neste pundo deixamos de seguir a ruta proposta para retornar ao comezo polo camiño máis curto, a estrada PO-261