4,6
9,3

Vista 33 veces, descargada 4 veces

preto de Kaş, Antalya (Türkiye)

Çukurbağ Uyuyan Dev kamp alanından Kaş merkeze iniş 1,5 saat sürüyor.

Dilerseniz yürüyüşe Kaş merkezde 1 günlük ara verebilirsiniz. Kaş'ta Antiphellos Tiyatrosu üst kısmındaki serbest kamp alanında kamp kurabilirsiniz. Pansiyonda kalmak isterseniz Meltem Pansiyon (0533 550 89 70) ya da Hilal Pansiyon'da (0532 615 10 61) uygun fiyatlarla kalınabilir. Konumlar haritada işaretli.

Kaş'ın merkezi caddesi Atatürk bulvarıdır. Bulvar üzerinde marketler, restoranlar, bankalar, eczaneler vb. işletmeler bulunmaktadır. Sahil kısmındaki restoranlar daha pahalıdır.

WC için sahildeki Cami'nin tuvaleti kullanılabilir. Ayrıca cami önünde çeşme bulunmaktadır.

Denize girmek için İnceboğaz Halk Plajı kullanılabilir.

Kaş içinde gezilebilecek yerler haritada işaretli; Antiphellos Antik Tiyatrosu (Giriş Ücretsiz), Uzun Çarşı (Selçuklu Mimarisi), Likya Kral Mezarı

Kaş ve yakını gezilebilecek yerler;
-Belenli'de bulunan İsinda Antik Kenti
-Dirgenler'de bulunan Şişama Kilisesi
-Kyeneai Antik Kenti
-Gömbe Yaylası
-Meis Adası; Korona virüs nedeniyle şuan feribot seferi yapılmıyor. Normal zamanda 1 gününüzü ayırmanız gerekmekte. Hafta içi her sabah (Yazları her sabah) 10:00'da kalkmakta ve dönüş 16:00'da (Gidiş-Dönüş 40 €). Schengen vizesi ya da yeşil pasaport gerekli. Kapıda vizede var (7 iş günü öncesi başvuru yapılmalı). Yurtdışı çıkış harç pulu 50 tl.

Tur şirketleri aktiviteleri;
-Yamaç Paraşütü
-Saklıkent Jeep Safari
-Dalış

Kaş Merkez'den Üçağız'a kadar bakkal bulunmadığından Kaş Merkez'de gıda alımınızı buna göre yapın.

Kaş merkez'den itibaren 5 km lik asfalt yürüyüş sonrası toprak yola giriliyor.

Ufakdere koyu inişte işaret sorunu mevcut. Gps koordinatları rotanın kıyıdan çitlerin arkasından özel mülk içinden geçtiğini gösteriyor ancak işaretler kıyıya yakın bitiyor. İşaretlerin özel mülk içine doğru gidişinin boyanmasıda yapılmalı.

Rota sonu olan Üzümlü İskelesi'ne kadar çeşme bulunmamaktadır. Limanağzı koyundaki işletme açıksa buradan su alabilirsiniz (muhtemelen 1 lt 5-10 tl), Ufakdere koyunda bekçi bulabilirseniz 1,5 lt suyu 5 tl'ye satıyor.

17.Km'de orjinal yol toprak yoldan patika'ya giriliyor. Ancak patika taşlık olduğundan efor gerektiriyor. Benim haritamda patika yerine toprak yol izlenerek Üzümlü Koyu'na inilmiştir.

Rota sonu olan Üzümlü İskelesine inen asfalt bir yol var. Bu nedenle araçlarıyla gelmiş piknikçilerle karşılaşabilirsiniz.

Pansiyon konaklaması için Habesa Bungalow (0507 173 57 70) mevcut. Pansiyon yakında olmadığından telefon etmeniz durumunda muhtemelen sizi koydan araç ile pansiyona götüreceklerdir.
Avituallamiento

Helenistik Tapınak

Avituallamiento

Yeşil Konya Pide ve bitişiği Şok Market

Yeşil Pide'de Bamya çorbası denenebilir.Fiyatlar uygun.

soldan cami wc ve çeşme

Sitio arqueolóxico

Aslanlı Lahit (Kral Mezarı)

Soldan. Aşağı dik iniş yapma

Antik Lahit

Praia

Likya yolu levhası, büyükçakıl plajı.Giriş ücretsiz

İnceboğaz Ücretsiz halk plajı

Edificio de interés

Uzun Çarşı (Selçuklu mimarisi)

Sitio arqueolóxico

Smiley's restoran altı antik su sarnıcı, yakını liman lahdi

Sağda Limanağzı koyu

Risco

Dar kayalık alan geçişi

amarre

Çoban koyu

Intersección

Deniz kıyısında akan ufak derenin karşısına (çitlerin öbür tarafı) geç. Rota çitlerin arkasında özel mülk içinden geçiyor.

campamento

Kamp alanı (Boş sundurma altı)

Serbest Kamp Alanı

Üzümlü İskelesi Serbest Kamp Alanı (çeşme var)

Üzümlü İskelesi Kamp Alanı
Intersección

Orjinal yol sağdan ancak patika fazla taşlık olduğundan yorucu. Yorgun değilseniz orjinal yol, yorgunsan toprak yoldan git

Toprak yol orjinal rota ile birleşiyor