4,0
8,1

preto de Boimente, Galicia (España)

Ruta circular que discorre polos Montes de Buio por camiños e pistas de terra ata a Cruz do Pau da Vella, a divisoria de varios concellos da Mariña na ZEC Serra do Xistral
Desde o inicio nos achega á fraga da Saímas e camiñando entre a súa espesura chegamos ao Curro de Candaoso. Continúa a ruta levándonos por algunha fraga, vexetación de ribeira, soutos, piñeirais e algunha pequena masa de eucalipto, aínda que abondan carballos, bidueiros, castiñeiros, abeleiras, salgueiros e acivros de considerable porte.
Ascende ata o alto do Pau da Vella cunha cruz rodeada de lendas e onde a paisaxe está formada por turbeiras e matogueira con uces e toxos e desde aquí regresamos pola beira dereita do Rego das Cerdeiras ata o curro.
********************************************************************************************
Ruta circular que discurre por los Montes de Buio por caminos y pistas de tierra hasta la Cruz do Pau da Vella, la divisoria de varios ayuntamientos de A Mariña en la ZEC Serra do Xistral.
Desde el inicio nos lleva a la Fraga das Saímas y caminando entre su espesura llegamos al Curro de Camposa Rapada. Continúa la ruta llevándonos por bosque, vegetación de ribera, sotos, pinares y alguna pequeña masa de eucalipto, aunque abundan robles, abedules, castaños, avellanos, sauces y acebos de considerable porte.
Asciende hasta el alto de Pau da Vella, un lugar con una cruz de piedra rodeado de leyendas, donde el paisaje está formada por turberas y matorral de brezos y tojos. Luego regresamos al curro por el camino que baja a la derecha del regato de As Cerdeiras.
Circular route that runs through the Buio Mountains on dirt roads and tracks to the Cruz do Pau da Vella, the dividing line of several municipalities of A Mariña in the Serra do Xistral SAC.
From the beginning it takes us to the Fraga das Saímas and walking through its thickness we reach the Curro de Camposa Rapada. The route continues taking us through forests, riverside vegetation, groves, pine groves and some small mass of eucalyptus, although there are plenty of oaks, birches, chestnuts, hazelnuts, willows and holly trees of considerable size.
It goes up to the top of Pau da Vella, a place with a stone cross surrounded by legends, where the landscape is formed by peatlands and heather scrub and heather. Then we return to the fence along the path that goes down to the right of the stream of As Cerdeiras.