• Foto de De Piornedo ata case o alto do Mustallar, cheo de neve e xeo.

Tempo  5 horas 39 minutos

Fecha de subida 19 de marzo de 2019

Fecha de realización marzo 2019

3,0
6,0

preto de Piornedo, Galicia (España)

Ruta que sae de Piornedo e vai buscando o alto do Mustallar, pola cara leste, subindo polo collado do Mustallar. Non está completa polas condicións de terreo do día que a intentamos, pero non lle faltan máis de 300-400 metros de subida ata o cumio.

Intentámola o día 16 de marzo, en boas condicións. Porén, había moita neve no alto e non levabamos material adecuado, esquís ou crampóns. Aínda con neve e só con botas de montaña, puidemos facer a primeira parte da ascensión (os km 6-7 da ruta), moi despacio pero conseguiamos subir.

Desgraciadamente os últimos 300-400 metros foron imposibles, había xa moita pendente e no punto máis alto a neve estaba xeada na superficie. Nese punto subir sen equipo volvíase perigoso.

A pesar diso, a baixada foi moi divertida, aproveitando as zonas de neve branda para baixar medio esquiando. Unha ruta non moi difícil, sobre todo se as condicións son boas, e con moi boas vistas dos Ancares.